Hermova zpravodajská služba

Vážení rodiče, v Hermově zpravodajské službě si budete moci (snad) každý den přečíst, co vaše ratolesti v Táboře polokrevných prožívají. Omluvte prosím chyby, kterých bude pravděpodobně nemálo, zápisky vytváříme v pozdních nočních hodinách.

PÁTEK 9. 8.
BITVA O OLYMP
Poslední budíček. Poslední rozcvička. Do Delf jsou vysláni poslední běžci a všichni v Táboře polokrevných s napětím očekávají, jestli bude věštba příznivá. Nedlouho po ranní krmi prořízne ticho okolních rozsáhlých hvozdů lastura a boj o Olymp začne. Na jedné straně přívrženci Krona, na druhé polobohové s bohy. Bojovníci na obou stranách se bijí ze všech sil. Lesem létá jedna koule za druhou a ozývá se třeskot štítů. Po téměř devadesáti minutové řeži je nakonec společnými silami hrdinů tábora polokrevných a olympských bohů Kronos svržen do Tartaru. Vítězí tak červení společně s modrými.
Po pečeném minotauru k obědu stíháme bobříky živočichů a stromů s keři. Následně probíhá křest nováčků a vyhlášení celotáborové hry Bohové Olympu. Po dvoutýdenním snažení vítězí zelení. Dále se umístili žlutí, červení a modří. Nechybí tradiční jarmark, zpěv u slavnostního táboráku a obřad iluminace.
Zeus, bůh bohů, bůh oblohy a blesků, vládce počasí, Kronův svržitel, Olympský král a vládce světa; Olymp 23.35

ČTVRTEK 8. 8.
AMBRÓZIE
Před snídaní se hrstka dobrovolníků přihlásí k plnění bobříka hladovky. Tito dotyční se označí červenou tečkou na čelo, abychom měli přehled, koho zlomit na scestí. Nasnídáme se a vzápětí se začíná počítat čas, jak dlouho vydržíme o hladu. Menší musí vydržet do večeře. Starší až do zítřejší snídaně. Je to těžká, přetěžká zkouška. Mnozí z nich neodolají a během dne zhřeší. Škoda.
Dopoledne se opět vydáváme na stanoviště, kde plníme všemožné úkoly a zdokonalujeme se v dovednostech, abychom přemohli nestvůry útočící na naší osadu - Palba do nepřátelských řad, lukostřelba, střelba z balisty, Rána do palice, Rovnání šiku, Půlení kyklopa, Pegasovy manévry, Kentauří jízda.
Po lehkém obědě, který si dopřávají ti z nás, kteří se neúčastní hladovky, zahajujeme novou sezónu v lázních. Všichni polobozi vycházejí čistí a voňaví.
Po poledním klidu hrají zájemci z řad polobohů Branball proti nejvyšším bohům. I přesto, že bohové byli v oslabení, nakonec vítězí.
Po svačině navštěvujeme, jak jinak, divadelní sál. Dnes jsme svědky Percyho a Annabetina posledního zoufalého pokusu, jak svrhnout Krona. Hrdinná dvojka se vydává sklízet dozrálou ambrózii. Plody, jež dozrávají jednou za sedm let. Kdo je pozře, stane se téměř nepřemožitelným. Po dvouhodinovém úpolení vítězí srub červených s osmi sklizenými kusy vzácného ovoce. Dále se umístili žlutí, modří a zelení.
Po setmění vyrážíme do Irisina chrámu vyslechnout si vzkazy od rodičů a následně zalézáme do tepla spacáků.
Dobrou noc.
Hera, královna bohů; Olymp 23.09

STŘEDA 7. 8.
PEPSI, PŘILOŽ
V časných ranních hodinách nás budí bouřka a ohromné bubnování deště na stanové celty. Plac se mění v bahenní plochu. Na snídani nastupujeme v gumákách.
Po snídani jdeme opět trénovat nástupy. Tábor se chýlí ke konci, a sil ubývá. Polobohové však překvapivě mají energie až-až.
Těsně před obědem se obloha rozjasňuje a zahřívá nás sluníčko. Po obědě umýváme nádobí a vyrážíme na polední klid, během kterého hrajeme deskové hry či odpočíváme.
Ve tři hodiny probíhají mezisrubová klání – Jízda bojových vozíků a Válečná přilbice. Po svačině jdeme na představené našeho divadelního kočovného spolku. V dnešní epizodě vidíme, jak Kronos pomalu, ale jistě ztrácí síly. Zvítězí dobro nebo zlo? Na to si budeme muset počkat do dalších dílů. Prozatím shledáváme, že slábne i jeho Kyklopí armáda. Pepsi s Annabeth je přepadnou ze zadu na jahodovém poli, kde se snaží posilnit. Oba naši hrdinové pole zapálí, a snaží se, aby Kyklopové neměli kudy ze spalujících plamenů utéct.
Dnešní etapová hra musí být kvůli dešti přerušena. Jdeme proto na večeři a v jídelně déšť v suchu přečkáme. Po krátkém odpočinku jdeme hru dohrát. Po dlouhém zápolení se vedení ujímají opět červení, těsně za nimi modří, zelení, žlutí.
Opět začíná pršet. Snad se počasí na zítra umoudří. Dobrou noc.
Hera, královna bohů; Olymp 22.12
ÚTERÝ 6. 8.
ZA KRONOVO OBLEŽENÍM
Po ranní rozcvičce si pilně balíme batůžek, pití, svačinu, pláštěnku a malé kapesné a vyrážíme na celodenní výlet. Trasa a cíl cesty jsou jasné. Přes vesničku Vestec, kolem obilného pole, lesní pěšinou až k Babiččinu údolí a ke splavu, kde žila bláznivá Viktorka.
Na cestu nám svití sluníčko, tak nám to i hezky utíká. U splavu si dáme svačinu, smočíme nohy v řece a vyrážíme o kousek dál, kde na nás čekají stánky se suvenýry. Na plné čáře vítězí kdejaké přívěsky v podobě mečů, seker a drahých kamenů. Když máme všichni to, co se nám líbí, odchází po pěšině dál až k zámku. Projdeme zámeckou zahradou, na jejímž konci je další stánek se suvenýry. I zde se nutně musíme zdržet.
Naše cesta pokračuje dál do České Skalice, kde navštívíme obchod Penny. Dlouho očekávaný obchodní řetězec se před námi objevuje kolem druhé hodiny odpolední. Děti útokem berou regály a nakupují jako o život. Ještě že je tam naše zdravotnice, která pečlivě kontroluje, co si kdo koupí. Co kdyby nám pak bylo špatně z přejedení.
Další zastávka je u Skalického kostela, do kterého rychle nakoukneme a pokračujeme k táboru. Nejtěžší část cesty je před námi. Dlouhatánský ovocný sad beze stínu. Sluníčko paří, pití pomalu dochází. Do tábora dorážíme kolem páté hodiny.
Někteří unavení zůstávají v táboře. Ti odvážnější si začínají plnit bobříka turisty. V táboře doplní vodu a odchází na druhý, totožný, okruh cesty. Celkem tato trasa měří 30 km.
My, co zůstáváme v táboře, jdeme na dříví, aby bylo na závěrečný táborák. Během přípravy se spustí prudký půl hodinový liják. Tábor polokrevných začíná zaplavovat bahno. Snad nám to tu brzy vyschne.
Plni zážitků uléháme do spacáků, kde si dopřáváme zasloužený odpočinek po náročném dni.
Hera, královna bohů; Olymp 22.27

PONDĚLÍ 5. 8.
V KRONOVĚ OBLEŽENÍ
Po probuzení se dočítáme na nástěnce vzkaz - Bohové Olympu se zlobí na všechny lidi a polobohy, že je dostatečně neuctívají. Proto je každý z osadníků tábora Polokrevných stižen kletou kletbou. Všichni smí používat pouze jenom jednu ruku. Druhá ruka se (dle volby) přilepila k tělu. Takto museli všichni vydržet až do oběda.
V devět hodin do tábora přibíhá běžec s olympijským ohněm, aby zahájil Olympijské hry. Závodníci se pomažou olejem a vyráží na soutěžní klání (skok do dálky, vrh kladivem, hod oštěpem, běh na 100 m, běh na 1,5 km).
Po obědě se nám otevřely městské lázně, abychom byli čisti na zítřejší celodenní výlet. Po řádné očistě těla se pouštíme do hry Medúza.
V táborovém kočovném divadle jsme dnes svědky útoků nestvůr na tábor Polokrevných, jehož ochranná bariéra byla včera prolomena. Pepsi s Annabeth obchází tábor, aby našli ve vyrabovaných srubech něco k jídlu. Nic moc nenacházejí, ale okřídlení Pegasi jim shazují zásoby ze shora. Strana útočných Kyklopů Pegase sestřeluje šípy.
Úkolem našich osadníků je, dopravit co nejvíce zásob jídla do svého srubu, přičemž na ně útočí krvelační Kyklopové. Po hodinovém zápolení, kdy si hráči zkusili obě strany (i jako Pegas i jako Kyklop) vyhrávají týmy červených a zelených. Druhé místo obsadilo spojenectví modrých a žlutých.
Ke konci hry se spouští déšť. Vydáváme se na večeři. Následně si připravíme batůžky, abychom ráno mohli vyrazit na výlet. Jupíííííí.
Dobrou noc!
Hera, královna bohů; Olymp 22.07
NEDĚLE 4. 8.
ČAS SE CHÝLÍ
Túúúúúúú!!!!! V 7:30 – troubení z lastury – budííííííček!!!
Po božské snídani se vydáváme splnit další z 11 Pepsiho úkolů – vyhnání Stymfalských ptáků z Řecka.
Hned na to se všechny sruby utkají ve dvou turnajích: Myšball, Zlaté vejce. V prvních z nich se vedení ujímají červení, následováni modrými, žlutými a zelenými. Druhý turnaj ovládli zelení. Dále se umístili modří, červení a žlutý.
Posilněni obědem (řízek s bramborem) jsme navštívili býčí arénu, abychom se pokusili přemoci Býka z Kréty. Někomu se daří lépe, někomu hůře. Důležité je, že jsme všichni přežili bez zranění. Jen býci mají sem tam nějaké škrábance.
V dnešní divadelní scénce jsme svědky toho, jak se bortí ochranná opona kolem tábora Polokrevných a vnikají sem různé nestvůry, které musíme zastavit všemi možnými prostředky.
Po hodinovém klání opět vyhrávají červení, zelení, modří, žlutí. Červeným se dnes den výjimečně vydařil, doufáme, že se další dny zvednou i další týmy.
V podvečer se na place rozjíždí velký bitva ve vybíjené, do které se zapojují i vedoucí.
Protože jsme již dosti vyčerpaní, vrháme se natěšeni do spacáků. Dobrou noc!
Hera, královna bohů; Olymp 22.26
SOBOTA 3. 8.
KALEDONSKÁ SVINĚ
Ráno vstáváme do mírného chladu, který nás víceméně provází celým dnem. Sem tam vysvitne na kraťoučko sluníčko, ale odpoledne nás zastihne vytrvalý déšť.
Vzhledem k chystanému odpolednímu překvapení nastává menší změna v programu. Etapová hra se uskuteční během dopoledne. V dnešní divadelní scénce vidíme, jak Percymu pomalu dochází síly, jeho vytrvalost se zmenšuje. Proto mu kentaur Cheirón poradí, aby si našel Keledonskou svini a podojil jí, její mléko mu prý dodá značnou sílu. Percy s Annabeth se vydávají na dalekou cestu, během níž potkají oněch sviní několik. Připraví si past a zvíře gigantických rozměrů odchytí. Podojí, mléko vypijí a rázem zesílí. V dnešní hře je úkolem týmů podojit onu nestvůru a nasbírat nejvíce mléka. Vítězství si vybojoval tým červených.
Po obědě se roztápí sprcha, aby se polobozi očistili. Nicméně nás stihl silný déšť, který koupání přerušil. Nám to moc nevadilo, neboť přijela Lucka z tvořivé dílny z Jánských lázní. My jsme si mohli namalovat hrnečky či vyrobit náhrdelníky, náušnice a náramky.
Jen co jsme dokončili výrobu, déšť se umoudřil a sprchování mohlo pokračovat.
Místo další chystané hry probíhá nácvik nástupů, ze kterých jsme se vrátili zdravě unavení. K večeři si dáme bramborák, a protože je zima, všichni se moc těšíme do tepla spacáků.
Hera, královna bohů; Olymp 22.26

PÁTEK 2.8.
VÝPRAVY ZA SLÁVOU
Čtvrteční noc byla o poznání chladnější, než tomu bylo do teď. Proto se probouzíme mírně studení. Nicméně ranní rozcvička, jež je ohlašovaná troubením z lastury, nás velice rychle zahřeje.
Po snídani se všechny sruby vydávají do okolí tábora Polokrevných, aby společnými silami bojovaly proti soupeřícím týmům. Rozjíždí se cvičení, které se plní nikoliv jako jednotlivec, ale jako skupina. Řecký biatlon, Stavba chrámu na počest bohů, Slepý stařec, Vinný mok, Ariadnina niť, Výstup na Olymp, Běh do Athén a Vysoké břevno. Po dlouhém a náročném boji se vedení ujímají červení. I v tomto případě si všichni polobozi získávají žetony slávy, pomocí nichž bojují v Řeckém labyrintu proti příšerám, které nás v bludišti čas od času přepadávají.
Po haluškách k obědě se někteří s chutí vrhají na praní velkého prádla, protože jim nezbyl žádný čistý šat. Nevěřili byste, s jakou radostí se všichni tohoto nelehkého úkolu zhostili. Někteří si prali, i když mají zásoby čistého ještě v kufru.
V dnešní divadelní scénce zjišťujeme, jak Parcy a Annabeth přemáhají jednu nestvůru za druhou. Tím si vydobývají cennou slávu mezi dalšími polobohy a stoupají na společenském žebříčku na vyšší příčky. To je úkolem i našim hrdinů. Získat slávu a přemoci nestvůry. Po hodinovém zápolení vyhrávají žlutí.
V podvečer se ještě uskuteční turnaj výběru polobohů proti bohům v Brännball, který ukončí déšť.
Hera, královna bohů; Olymp 22.25

ČTVRTEK 1. 8.
ZÁCHRANA GROUVRA
Po ránu jsme si trochu přispali, takže nás lastura do nového dne probouzí až v osm hodin. Zacvičíme si, posilníme se chlebem se šunkou a vyrážíme na mezisrubová utkání. Na place v táboře probíhá Kraken a na velké louce oblíbený Brännball. Přeborníkem v prvním jmenovaném turnaji se stávají žlutí. Dále pak v pořadí modří, červení a nakonec zelení. Brem ovládli červení. Dále skončili modří, zelení a nejméně se na hřišti dařilo žlutým.
Po Diově krvi s kolínkama k obědu probíhá osvěžení pod hadicí, korálkování a deskové hry ve stínu na celtě.
V divadle shlédneme scénku, kde odvážný Percy s Annabeth vyráží na výpravu za záchranou svého kamaráda Grouvera. Do cesty se jim však postaví největší kyklop z kyklopů. Obávaný Polyfémos. Nebyla by to však dcera bohyně moudrosti, aby nevymyslela plán, jak Grouvra zachránit. Pokusí se počkat na noc a ve spánku kyklopovi kůlem proklát oko. V etapové hře, jež předcházela tato scénka, si vítězství vybojovali červení s 15 přemoženými monstry. Dále se umístili žlutí (14), modří (13) a zelení (12).
K večeři si jednotlivé sruby rozdělávají ohně a opékají buřty. Následně vysílají na velké celotáborové přehledové mapě své nejlepší hrdiny do labyrintu, aby se pokusili nalézt cestu do samého středu.
Teď už jen hlídka obchází nočním táborem.
Zeus, bůh bohů, bůh oblohy a blesků, vládce počasí, Kronův svržitel, Olympský král a vládce světa; Olymp 23.22

STŘEDA 31. 7.
ZLATÉ ROUNO
Středeční ráno nás probouzí sluníčko. Během dne se bohužel několikrát schová za mraky a nás smáčí kapky deště. Naštěstí to není nikdy nijak zlé.
Po snídani je vyhlášen bobřík Mrtvých úst. Na splnění a zisk odznáčku musí mladší účastníci vydržet mlčet od deváté hodiny ranní až do večeře (19:00). Na tuto těžkou zkoušku se přihlásí bez tří celý tábor. Nicméně po uplynutí prvních osmi minut už někteří svá ústa nevydrží nechat zavřená a promluví. Starší to mají těžší, musí mlčet do následujícího ráno do 9:00 hod. Do této chvíle je ve hře již jen jeden účastník – Matěj Svoboda.
Dopoledne zavládl v táboře polokrevných nácvik důležitých činností: boj beze zbraně, bojový vozík, rána do nosu, přesun v terénu, transport materiálu, běh o život, Tytánský katapult, Prométheovo oko, Ambrózie Převozník přes řeku Styx. V těchto disciplínách si obyvatelé tábora polokrevných vydobývají cenné žetony slávy.
Po výborném obědě se všichni vydávají do městských lázní, aby provedli očistu těla.
V dnešní divadelní scénce můžeme vidět Percyho, který se prvně shledává se svým bratrem Kyklopem. Jsou vysláni na ostrov uprostřed moře Nestvůr, aby našli zlaté rouno. Na tomto ostrově je však přepadají masožravé ovce a Percyho bratra si dávají k svačině. Naše sruby mají v následující etapovce jediný úkol, najít a přinést co největší část zlatého rouna, které se při boji roztrhalo na cucky. V této hře vítězí Zelení (46). Dále se umístili modří (38), žlutí (34) a červení (30).
Po sladké večeři (palačinky) nás čeká ještě jeden Pepsiho (Percyho) úkol – přinést divokého kance.
Po návratu z lovu se vydáváme do Olympského chrámu, kde bohyně Iris předává polobohům vzkazy, které dětem píšete. Všem udělaly velkou radost.
Poslední příjemná činnost dnešního dne je promítání v táborovém bijáku – Percy Jackson a Moře nestvůr.
Hera, královna bohů; Olymp 0.08

ÚTERÝ 30. 7.
BOJ O VLAJKU
Noční hlídka se opravdu činila. Do deníku zapsala tolik záznamů, že máme o každém polohrdinovi v táboře ty nejdetailnější informace:
4:09 – přijel pekař a dal nám koblížky s čokoládou
7:00 – ve stanu 18 si hrajou s baterkou
7:04 – Pepa šel na záchod
a dalších 20 čůrajících
Po návratu běžců z Delf a vyslechnutí věštby na dnešní den, houbám smradlavkám k snídani vypukl turnajový den. Jednotlivé sruby se do sebe pustily ve dvou hrách – Starořecká přehazovaná s úklidem písku a Zasypávání studny. Šampionem v první se stávají žlutí. Dále se umístily zelení, červení a nakonec modří. Přeborníkem v zasypávání studny jsou Modří. V závěsu za nimi žlutí, zelení a červení.
Po pečených kentauřích kopytech zalévaných vlastním sosem k obědu konečně nastal čas na boj o vlajku. Jakmile bylo dnešní divadlo ukončeno, ozval se roh z lastury. Pokyn abychom se vyzbrojili. Táborníci křičeli a jásali. Přinesli se vlajky a uzavřeli dočasná spojenectví – Aténa s Héfaistem a Kronem proti samotnému Diovi s Perseem a Annabeth
Zeus udeřil bleskem.
,,Hrdinové!“ zvolal. Pravidla znáte. Hraniční čárou je cesta. Hřištěm je celý les. Jsou povoleny veškeré kouzelné předměty. Vlajka musí být vystavena nápadně a ne s více než dvěma strážci. Není povoleno mučení ani zabíjení. Budu dělat rozhodčího a polního lékaře. Bijte se!“
Vítězství si po hodinové řeži zaslouženě vybojovali Aténa s Héfaistem a Kronem (zelení a modří).
Ve večerním klidu jsme se ještě pustili do jednoho z dalších Pepsiho úkolů – zabít devítihlavou Hydru. Boj to byl opravdu velice těžký, hrdinové měli co dělat.
Zeus, bůh bohů, bůh oblohy a blesků, vládce počasí, Kronův svržitel, Olympský král a vládce světa; Olymp 23.52

PONDĚLÍ 29. 7.
ZOBAN, PAŘÁTY A JÁTRA
Po návratu běžců z Delfské věštírny se pouští jednotlivé sruby do výcviku a zlepšování fyzičky. V rámci dopoledního tréninku naši hrdinové podstoupí taktický výcvik v boji s pětimetrovým kopím proti kyklopům, zdolávají svahy řeckých hor, ovládají bitevní vozík, posilní si dolní partie, utkají se štítem a mečem v boji na blízko, postaví strážní věž, zapojí sílu a koordinaci nohou a nakonec pošlou do podsvětí jednu nestvůru.
Po zdlábnutí kentauří pochoutkové směsi k obědu čeká všechny zasloužená očista těla v lázních.
Následně jednotlivé sruby nadívají olympského krocana a hurá do divadla. Přesouváme se v čase do dob, kdy zemi vládli hrůzu nahánějící tytáni, kdy Prométeus uzmul bohům oheň a předal ho lidem. Do okamžiku, kdy Zeus tohoto troufalce přikoval ke skále a orlové mu den co den svými zobany trhali vnitřnosti. Děj sehraný před publikem následně naši polobohové prožívali na vlastní kůži. Nejlépe se v dnešní etapové hře dařilo modrým Ailosovým větrům (341 bodů), kteří vyhráli. Dále se umístili zelení (340 bodíků), červení (308) a žlutí (284). Těsně před večeří (Mixovaný mozek sypaný strouhanými rohy) se do okolního hvozdu hrdinové vyráží utkat s Nemejským lvem.
Fotbalové utkání a přehazovaná polobohové versus bohové je přerušeno deštěm, který trvá až do tohoto okamžiku.

Několik zápisků z Deníku noční hlídky:
23:35 jsme viděli divný stvoření – Terka J., Terka K.
1:25 otravovala můra - Terka J., Terka K.
2:00 – 4:00 viděli jsme myš, jak leze do koše – Dominik, Honza
Zeus, bůh bohů, bůh oblohy a blesků, vládce počasí, Kronův svržitel, Olympský král a vládce světa; Olymp 23.37

NEDĚLE 28. 7.
ANAKLUSMOS
V táboře Polokrevných se pomalu rozednívá. V 7:30 se ozývá zvuk troubení z lastury, který oznamuje začátek dne. Všichni vyskakují ze spacáků a chystají se na rozcvičku. Po sladké snídani (božské vánočce) dostávají týmy první úkol – výroba týmové standardy a pokřiku. Každý přispěl svým návrhem, o konečné podoby se v jednotlivých srubech hlasovalo. Takže tu máme ČERVENÉ KERBERY, MODRÉ AILOSOVY VĚTRY, ZELENÁ ESA Z LESA a ŽLUTÉ TROJSOVCE.
Po obědě (Kronova pekelná smršť) zavládl v táboře polobohů polední klid. Někteří svůj čas využili k hraní deskových her, jiní k povídání a další k odpočinku. V rámci klidu proběhlo společné táborové focení.
Po svačině přišel dlouho očekávaný okamžik. Pečlivě promyšlená a připravená divadelní scénka, která nás přiblížila do děje následující etapové hry. Etapovka nesoucí název Anaklusmos nás přenesla do světa, kde se objevují příšery starověkého Řecka. Úkolem každého týmu je pomocí stejnojmenného kouzelného meče zničit příšery a zabránit jejich řádění a ničení našeho světa. Po urputném boji a navršené hromadě mrtvých těl Echydny,Týfóna, Krakena, Gogony, hydry a mnohých dalších si prvenství vybojovala zelená Esa z lesa. Dále se umístili modří, žlutí a červení.
Po večeři máme čas sami pro sebe, zahrát si fotbal, volejbal, zkusit si chůzi na chůdách, lakros a mnoho dalšího.
Po celém vyčerpávajícím dni se táborem nese zpěv večerky a pomalu se přibližující bouřky. Nyní už prší, takže hlídka se přesouvá pod střechu do jídelny. Dobrou noc.
Hera, královna bohů; Olymp 0.51

SOBOTA 27. 7.
Zhruba ve 13.30 vysadil autobus v Táboře polokrevných všech 44 polobohů. Rychle si sami či s pomocí sbalili saky paky a obsadily příbytky. Následovalo rozdělení do čtyř srubů. V první hře si pak dvojice vedoucích vybojovala barvu trika a následně sruby, kteří chtěli tu či onu dvojice božských opatrovníků do svého vedení, museli na sebe navléknout co největší počet výzbroje v dané barvě.
Nováčci v táboře pro výcvik hrdinů pro boj s nestvůrami a podobnou havětí si následně po srubech (oddílech) prošli nejbližší okolí a odehráli úvodní seznamovací hry. Pak už nás svolávalo zatroubení lastury k první společné večeři. Buřtguláš! Mňam, mňam, mňam.
Po posilnění probíhá celotáborové seznamování a první oťukávací střety mezi jednotlivými sruby. První den máme zakončený hrou Mínotaur a následně letním kinem (Percy Jackson a Zloděj blesku, jak jinak) a spánkem pod širým nebem. Nyní se ztichlými lesy nese už jenom mocné chrápání z celty pod hlavním stožárem.
Zeus, bůh bohů, bůh oblohy a blesků, vládce počasí, Kronův svržitel, Olympský král a vládce světa; Olymp 0.44

...Možné nevíte, že na lidské životy působí něco jako osud. Existují mocní tvorové ovládající síly přírody a lidské snažení. Síly, které vy smrtelníci nazýváte řeckými bohy.
Víte, hora Olymp je v Řecku. A pak existuje domov bohů, centrální bod jejich síly, který kdysi vážně býval na hoře Olymp. Pořád se to tam tak jmenuje, z úcty ke starým časům, ale palác se přestěhoval a bohové s ním. A ať se vám to líbí, nebo ne, Olymp je právě na Větrníku. A jsme zde i my, bohové. Polobohové (polokrevní). A samozřejmě tu nechybí i Kronos, který chce zničit svět...

Stránky otevřeny 1. ledna 2010.